×
banner

צור קשר / 050-6345866

img
dots

קידום ממומן

dots
dots
dots

קידום ממומן - ppc

dots
dots

קידום ממומן - ppc

קידום ממומן האינטרנט הוא הפלטפורמה השיווקית החזקה בעולם, וביכולתו לעזור לעסקים ולחברות. קידום עסקי איכותי באינטרנט, יכול להכפיל את המחזור העסקי של עסק ולמנף אותו.
הרוב המוחלט של גולשי האינטרנט, כ95% מכלל הגולשים בעולם, משתמשים במנוע החיפוש של גוגל. נתונים אלו, מראים כי לגוגל יש מונופול על החיפוש ברשת.
בעלי האתרים נלחמים על מנת להשיג פרסום בגוגל לאתר שלהם, באמצעות שתי שיטות של קידום אתרים- קידום אורגני וקידום ממומן, שעליו נרחיב.
בשונה מקידום אורגני, שמתייחס לקידום אתר בדף התוצאות שאינן ממומנות של מנוע חיפוש גוגל, גוגל מציע שיטה לקידום אתרים בתשלום במנוע החיפוש שלו. קידום ממומן מתייחס למודעות הפרסום שמופיעות בעת הקלדת ביטוי במנוע החיפוש, בצדי או בראש דף התוצאות.
מחלקת קידום ממומן בגוגל, תפרסם בתשלום מודעות שונות, שיופיעו בהקשר למילות החיפוש, ומתבססת על המנגנון של Google AdWords . למשל, אם האתר שלך עוסק בנושא של בניית אתרים, גולש שמחפש מידע על הנושא בגוגל ויקליד מילות חיפוש קשורות, ייראה בצד עמוד התוצאות מודעה פרסומית שמובילה לאתר שלך. הפלוס הגדול בקמפיין ממומן הוא שהתוצאות הן מידיות, וקל יחסית להגיע לעמוד הראשון גם בביטויים תחרותיים.
קידום ממומן PPC של גוגל, מתייחס לצורת התשלום. PPC משמעו Pay Per Click, טכניקת התשלום היא עבור מספר הקלקות (לחיצות) של גולשים על המודעה. העלויות של ההקלקות משתנות בין תעשיות וביטויים שונים. ככל שהתעשיות וותיקות ותחרותיות, המחיר עבור קליק יעלה. בדרך כלל המחיר עבור קליק הוא בין 5-120 ₪.
ניתן להגדיר מראש תקציב תשלום יומי עבור הקלקות, וכך המודעה שלך תופיע באותו היום עד שתגיע לגבול התקציב. הגדרה זו מאפשרת בקרה ושליטה מלאה על ההוצאות של קמפיין הפרסום, שחושף את אתרך יותר מכל קמפיין ממומן אחר ברחבי האינטרנט.
הגדרות נוספות שניתן לבצע בקמפיין: יצירת קבוצות מודעות- הפניית קהל יעד למודעה רלוונטית לפי ביטויים ומילות חיפוש, כאשר כל ביטוי מקבל מודעה שונה. ניתן להתאים את התוכן ודפי נחיתה עבור כל מילת חיפוש. צורת עבודה זו מגבירה את הסיכויים להגיע לקהל גולשים ולקוחות פוטנציאלים, וכך הגולשים המתאימים מגיעים למודעה הרלוונטית עבורם, ונוחתים בעמוד המתאים באתר.
לא נדרש ידע רב על מנת להעלות מסע פרסום בגוגל. עם זאת, כדיי לנהל קמפיין פרסומי יעיל ולהגיע לתוצאות אופטימליות יש להכיר היטב את מערכת הפרסום של גוגל, את האופן שבה היא מדרגת ולפי אילו קריטריונים מערכת הפרסום עובדת ומחליטה היכן למקם כל מודעה.
שימוש בכלים של Google AdWords, מאפשר למפרסם לדעת באופן מדויק את מספר החיפושים הממוצע עבור ביטוי מסוים, את התחרות עבור הביטוי, לבנות מערך נכון של תקציב, מיקום של מודעות. מערכת הניהול של הקמפיין מספקת שקיפות מלאה- כמות הכניסות לכל מודעה, עלויות, התחרות בשוק.
יש לבצע תהליך של בדיקה וניתוח הנתונים של הקמפיין, על מנת להביא לשיפור הביצועים והשגת מטרות ויעדים. תהליך מקצועי שמבוסס על הבנה וידע, יפיק תועלת ויחסוך בעלויות.