×
banner

צור קשר / 050-6345866

img
dots

קידום אתרים

dots
dots

קידום אתרים
בזירת האינטרנט מתקיימת תחרות בין אתרים, כל בעל אתר רוצה לקדם את האתר שלו ברחבי האינטרנט, ובפרט במנוע חיפוש גוגל.
ידוע שרוב משתמשי האינטרנט צופים בתוצאות המתקבלות בראש העמוד או בתחילת הדירוג, לכן בעלי האתרים משקיעים מאמצים על מנת לקדם את האתר שלהם, ולהגדיל את החשיפה לאתר.
קידום אתרים אורגני הוא מגוון פעולות שמטרתן לשפר ולקדם את המיקום של האתר בתוצאות הלא ממומנות בלבד של מנוע חיפוש גוגל, להבדיל מקידום אתרים ממומן, שמתייחס לפרסומות
המשולבות בראש או בצדי העמוד של דף התוצאות בגוגל.
בהקלדת כל ביטוי במנוע חיפוש, מתקבלות תוצאות שסדר הופעתן נקבע על ידי פרמטרים ודירוגים של גוגל: לגוגל קיימים מעל 200 פרמטרים לשכלול, ביניהם רמת האיכות והכמות של התוכן שמוצג
באתר, רלוונטיות של האתר למילות החיפוש וחישוב של מילות מפתח, קוד האתר ומבנה האתר, כמות של אתרים שמקשרים לאתר שלך, קישורים פנימיים.
התוצאות האורגניות של מנוע חיפוש גוגל, נתפשות כאמינות יותר מאשר המודעות הפרסומיות, כיוון שסדר הופעתן מבוסס על דירוג שאינו בתשלום, מה שמקנה להן אובייקטיביות ואמינות.
תוצאות אורגניות שמיקומן גבוה במנוע החיפוש, נתפשות גם כבעלות ערך, ממותגות וטובות. רוב הגולשים מגיעים לאתרים דרך התוצאות האורגניות, יותר מאשר הפרסומות הממומנות של גוגל.
כל בעל אתר שמחפש קידום, ורוצה לקצור הצלחה, ישקיע בקידום אורגני SEO, שישפר את מיקומו של האתר בתוצאות האורגניות של מנוע החיפוש.
קידום אתרים אורגני, מבוסס על קידום של האתר באופן חינמי, כלומר פיתוח האתר והעלאת הדירוג שלו לא על ידי תשלום לגוגל אלא על ידי השקעה מתמדת באתר.
עם זאת, על מנת לקדם את האתר באופן מקצועי שיניב תוצאות, דרושים משאבים רבים, ולעתים קידום אורגני אינו זול ואף יקר.
ישנם אתרים שעוסקים בתחומים מאוד תחרותיים שדורשים משאבים רבים אף יותר, כדיי להגיע למיקומים ראשוניים.
קידום אורגני נבנה באופן לאט ויציב, והתוצאות נראות לאחר כמה חודשים, ולפעמים דרושה גם השקעה של שנים בתחומים מסוימים.
המנוע חיפוש של גוגל משתנה כל הזמן, ומשנה את צורת העבודה ולכן קידום אורגני צריך תחזוקה מתמדת- יידרשו שינויים באתר ובדרך קידומו בהתאם
למנוע החיפוש, כדיי לשמור על מיקומו או לשפר אותו. הדרך של קידום אתרים אורגני יכולה להיות לא קלה וארוכת טווח, אך הסבלנות וההשקעה משתלמים והתוצאות מדברות בעד עצמן.

דרכים לקידום האתר:
אופטימיזציה- זו מלאכה בפני עצמה, שפועלת בכמה תחומים.
אופטימיזציה למבנה האתר- כל אתר אינטרנט בנוי על פי היררכיה, מהעמוד הראשי שמסתעף לדפים פנימיים בצורת פירמידה. החשיבות של הדפים תלויים בקרבה שלהם לעמוד הראשי, כך שאת
העמודים החשובים ביותר כדאי לקשר לדף הראשי. מבנה טוב של אתר תלוי במדרג, ולעיתים צריך לבקש אופטימיזציה ושינוי במבנה האתר.
אופטימיזציה של קוד האתר ועמודי תוכן- כל אתר בנוי על קוד תכנות אופטימלי עבור מנועי החיפוש, לעיתים צריך לעשות שינוי בקוד האתר ובתוכן. התוכן שמוצג באתר צריך להתאים את עצמו גם לצרכים של הגולשים, וגם לצרכים הטכניים. תוכן איכותי וטוב, ימשוך אליו גולשים שמחפשים מקור אמין ומשכנע. עם זאת, התוכן צריך להיות מותאם למנועי החיפוש על ידי הכנסת מילות מפתח מתאימות, והכנסה של קישורים מתאימים.

האתר צריך להיות עמיד בפני תקלות וצרכים טכניים- עומס גולשים, עדכונים שוטפים, מהירות טעינה.

מחקר מילים- בשלבי בניית אתר, כדאי לערוך מחקר של ביטויים ומילים שיקדמו את האתר.
לכל דבר בחיפוש באינטרנט, יש כמה דרכים לחיפוש במגוון של ביטויים ומילים. למשל- בעל עסק של שיפוצים מראשון לציון, יכול להופיע תחת הביטויים הבאים: "שיפוצים במרכז", "שיפוצניק בראשון
לציון", "בעלי עסק בראשון לציון" ועוד המון ביטויים שניתן לחפש באמצעותם בגוגל.
כדאי לערוך מחקר מילים יעיל, זיהוי ביטויי חיפוש נפוצים, ללמוד את המתחרים, סטטיסטיקה ומעקב, ולהיעזר בכלים מתאימים, כמו למשל google AdWords שבודק מילות מפתח.
פרסום ושיווק במדיה חברתית- עולם המדיה החברתית והרשתות החברתיות הפך לטרנד חזק ביותר, ושימוש נכון בו יוביל לתוצאות- פרסום במקומות רלוונטיים, עם קהל יעד מתאים ושימוש בטכניקות שיווקיות נכונות. פרסום רחב במקומות מגוונים- רשתות חברתיות כמו Facebook, אינדקס של אתרים, בלוגים ופורומים.
רשת קישורים- קישורים בין אתרים זה דבר חובה בשביל לקדם את האתר שלך. החלפת קישורים בין אתרים רלוונטיים, יוצר קשרים בין אתרים וגורם לאתר לחוזק ופופולריות, ישנה חשיפה של האתר באופן נרחב יותר, וגם אמינות. לרוב, חברה לקידום אתרים יודעת לבנות רשת קישורים חכמה ואיכותית שתדע לקדם ולא לפגוע באתר באמצעות דרכים נכונות וקישורים נכונים.

לסיכום, קידום אתרים אורגני הוא מכלול של פרמטרים שיש להשקיע בהם, כדיי לקבל תוצאות. השקעה בקידום אורגני היא משתלמת, מקדמת את האתר, ויכולה לגרום לחשיפה גדולה שתביא לשגשוג והצלחת האתר. קידום אתרים זה נושא מורכב, וכדאי להיעזר בחברה בעלת ניסיון וידע שמתעסקת בתחום.
עם הניסיון וההתמדה, נשמח לעמוד לשירותכם.

האינטרנט הוא הפלטפורמה השיווקית החזקה בעולם, וביכולתו לעזור לעסקים ולחברות. קידום עסקי איכותי באינטרנט, יכול להכפיל את המחזור העסקי של עסק ולמנף אותו.
הרוב המוחלט של גולשי האינטרנט, כ95% מכלל הגולשים בעולם, משתמשים במנוע החיפוש של גוגל. נתונים אלו, מראים כי לגוגל יש מונופול על החיפוש ברשת.
בעלי האתרים נלחמים על מנת להשיג פרסום בגוגל לאתר שלהם, באמצעות שתי שיטות של קידום אתרים- קידום אורגני וקידום ממומן, שעליו נרחיב.
בשונה מקידום אורגני, שמתייחס לקידום אתר בדף התוצאות שאינן ממומנות של מנוע חיפוש גוגל, גוגל מציע שיטה לקידום אתרים בתשלום במנוע החיפוש שלו. קידום ממומן מתייחס למודעות
הפרסום שמופיעות בעת הקלדת ביטוי במנוע החיפוש, בצדי או בראש דף התוצאות.
מחלקת קידום ממומן בגוגל, תפרסם בתשלום מודעות שונות, שיופיעו בהקשר למילות החיפוש, ומתבססת על המנגנון של Google AdWords . למשל, אם האתר שלך עוסק בנושא של בניית אתרים, גולש שמחפש מידע על הנושא בגוגל ויקליד מילות חיפוש קשורות, ייראה בצד עמוד התוצאות מודעה פרסומית שמובילה לאתר שלך. הפלוס הגדול בקמפיין ממומן הוא שהתוצאות הן מידיות, וקל יחסית
להגיע לעמוד הראשון גם בביטויים תחרותיים.
קידום ממומן PPC של גוגל, מתייחס לצורת התשלום. PPC משמעו Pay Per Click, טכניקת התשלום היא עבור מספר הקלקות (לחיצות) של גולשים על המודעה. העלויות של ההקלקות משתנות בין
תעשיות וביטויים שונים. ככל שהתעשיות וותיקות ותחרותיות, המחיר עבור קליק יעלה.
בדרך כלל המחיר עבור קליק הוא בין 5-120 ₪.
ניתן להגדיר מראש תקציב תשלום יומי עבור הקלקות, וכך המודעה שלך תופיע באותו היום עד שתגיע לגבול התקציב. הגדרה זו מאפשרת בקרה ושליטה מלאה על ההוצאות של קמפיין הפרסום,
שחושף את אתרך יותר מכל קמפיין ממומן אחר ברחבי האינטרנט.
הגדרות נוספות שניתן לבצע בקמפיין: יצירת קבוצות מודעות- הפניית קהל יעד למודעה רלוונטית לפי ביטויים ומילות חיפוש, כאשר כל ביטוי מקבל מודעה שונה. ניתן להתאים את התוכן ודפי נחיתה עבור כל מילת חיפוש. צורת עבודה זו מגבירה את הסיכויים להגיע לקהל גולשים ולקוחות פוטנציאלים, וכך הגולשים המתאימים מגיעים למודעה הרלוונטית עבורם, ונוחתים בעמוד המתאים באתר.
לא נדרש ידע רב על מנת להעלות מסע פרסום בגוגל. עם זאת, כדיי לנהל קמפיין פרסומי יעיל ולהגיע לתוצאות אופטימליות יש להכיר היטב את מערכת הפרסום של גוגל, את האופן שבה היא מדרגת
ולפי אילו קריטריונים מערכת הפרסום עובדת ומחליטה היכן למקם כל מודעה.
שימוש בכלים של Google AdWords, מאפשר למפרסם לדעת באופן מדויק את מספר החיפושים הממוצע עבור ביטוי מסוים, את התחרות עבור הביטוי, לבנות מערך נכון של תקציב, מיקום של
מודעות. מערכת הניהול של הקמפיין מספקת שקיפות מלאה- כמות הכניסות לכל מודעה, עלויות, התחרות בשוק. יש לבצע תהליך של בדיקה וניתוח הנתונים של הקמפיין, על מנת להביא לשיפור הביצועים והשגת מטרות ויעדים. תהליך מקצועי שמבוסס על הבנה וידע, יפיק תועלת ויחסוך בעלויות.
נשמח לעמוד לשירותכם, חברת Autologic SEO.