×
banner

צור קשר / 050-6345866

img

פרסום בפייסבוק

להזמנת קידום לחץ כאן

dots

פרסום בפייסבוק

dots
dots

פרסום בפייסבוק - פייסבוק הוא האתר השני הנצפה ביותר באינטרנט ברחבי העולם

פרסום בפייסבוק – פייסבוק הוא אתר אינטרנט המופעל על ידי חברת פייסבוק האמריקאית. האתר הוא הרשת החברתית המקוונת הגדולה בעולם והוא זמין ביותר מ-70 שפות. נכון ל-4 באוקטובר 2012 יש לפייסבוק מיליארד דפי משתמש פעילים, כ-80% מהם מחוץ לארצות הברית וקנדה, וכ-483 מיליון מהם פעילים בתדירות יום יומית‏[1]. על פי דירוג חברת דירוג האתרים אלקסה, פייסבוק הוא האתר השני הנצפה ביותר באינטרנט ברחבי העולם‏[2] ומקום שלישי בישראל ‏[3]. האתר הוקם על ידי מארק צוקרברג, אדוארדו סברין, דסטין מוסקוביץ', כריס יוז ואנדרו מקקולום בהיותם סטודנטים באוניברסיטת הרווארד, ב-4 בפברואר 2004. בבעלות צוקרברג כיום 28.4% ממניות החברה. תחילה התאפשר רק לסטודנטים מהרווארד להצטרף לרשת אך ב-11 בספטמבר 2006 היא נפתחה לכלל הציבור. שם האתר נובע מהשם המקובל באקדמיות ובאוניברסיטאות לספר המכיל את תמונות הסטודנטים המחולק בשנה הראשונה ("Face-Book"), על מנת שהסטודנטים החדשים יוכלו להכיר טוב יותר איש את רעהו.

הפרסום באינטרנט הולך ותופס נפח יותר ויותר גדול. חברות רבות הבינו כבר כי עדיף להתמקד בקמפיינים באינטרנט שעלותם זולה יותר ובעיקר פונה באופן ממוקד לקהל היעד המבוקש. קמפיינים באינטרנט הם כבר מזמן לא רק באנרים המופיעים באתרים ובפורטלים שונים. הרשת החברתית, יו טיוב ואמצעים טכנולוגיים חדשים הופכים את הפרסום באינטרנט לכדאי ביותר אך לפני שממהרים לפרסם חשוב לפנות לחברה מקצועית. חברת Autologic SEO מציעה קמפיינים באינטרנט לאחר התאמת הפלטפורמה הטכנולוגית לצורכי הלקוח, מחקר שוק, למידת המתחרים ויצירת בידול, ושילוב הניסיון והידע של החברה בבניית אתרים ושיווק באינטרנט כדי להפיק ולנהל קמפיין מוצלח המשיג את מטרות הלקוח.

פרסום בפייסבוק
פרסום באינטרנט הוא אחד מאמצעי הפרסום והשיווק בעולם המדיה, שמתבסס על חדשנות ושדרוג, ותופס חלק נרחב משוק הפרסום הכללי.
כיום משתמשים בעיקר בפרסום באינטרנט, שעושה שימוש ברשת על מנת להעביר מסרים פרסומיים ושיווקיים, ובכך לייצר חשיפה למותגים וקידום מכירות לקהל יעד גדול יותר, וכמו כן לגרום לגולשים לבצע פעולות שונות שמגבירות את ההסתברות לרכישות, באמצעות מגוון של כלים וערוצים.
הפרסום באינטרנט מכיל בתוכו למעשה מגוון רב של אפשרויות ההולכות ומתרבות ככול שהתחום מתפתח. בעוד שחלק מאותן אפשרויות זהות בתכליתן לאלו הקיימות גם באמצעי מדיה אחרים, באינטרנט קיימות הזדמנויות חדשות שלמעשה לא היו זמינות קודם לכן, כמו יצירת תקשורת רציפה עם הצרכנים דרך ערוצי המדיה החברתית או אפליקציות סלולר.
קיימות מספר שיטות לפרסום באינטרנט:
חיפוש ממומן (Sponsored ad): מנגנון לקידום אתרים בתשלום, שמאפשר למפרסם רכישת פרסום עבור מילת מפתח מסוימת במנועי חיפוש. קישורים אלו יופיעו בראש דף התוצאות, בדרך כלל עם דגש כי מדובר בחסות (sponsored).
חיפוש ממומן היא השיטה שהתפתחה הכי מהר מבין שיטות הפרסום המקוון.
פרסום מבוסס תוכן (Content-based advertising): פרסום המבוסס על מיקום של מודעות באתרים ובעמודים, שהתוכן שלהם רלוונטי לאתר של המפרסם.
המנוע המוביל כיום בשיווק מבוסס תוכן הוא ה-Google AdSense של חברת גוגל.

הכלים להצגת פרסום באינטרנט:
באנר: רצועת פרסומת המוצגת לרוחבו או לאורכו של דף האינטרנט. זהו אחד מאמצעי הפרסום הפופולריים ביותר באתרי האינטרנט. ישנם באנרים מסוגים שונים: טקסטואליים, תמונות סטטיות ואנימציה.
פופ אפ: קודם לגישה לדף אינטרנט שביקש הגולש (או במקביל לה), מוצג לגולש חלון נוסף, ובו פרסומת.
מודעה זעירה: בשולי הדף מוצגת מודעת מילים זעירה, שעיקרה קישור למפרסם וכעשר מילים המתארות את השירות המוצע.
קישור ממומן: פרסום במנועי חיפוש שמציעים הצגת תוצאות בתשלום, בראש תוצאות החיפוש שהם מציגים.
פרסום משולב חוויה: שילוב המודעות כחלק מחוויית צריכת התוכן של המשתמש.

פרסום באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות:
אפליקציות של רשתות חברתיות מקוונות מאפשרות צורה חדשה לפרסום: עירוב ישיר של צרכנים בתהליך קידום המוצר על ידי הפיכת הלקוחות ליוצרים או שותפים ליצירת הפרסום עם הארגון.

הרשתות החברתיות הם המקומות בהם נמצאות קבוצות אנשים לפי גורמים משותפים שונים. ניתן להשתמש בהן בכדי לבצע פרסום באינטרנט ולקדם את האתרים במנוע החיפוש גוגל על ידי שימוש בפרופילים של רשתות חברתיות.

תמחור הפרסום באינטרנט נעשה בכמה שיטות:
תמחור על פי הקלקה (Pay Per Click): התשלום ניתן על-פי מספר הקליקים על הקישור הפרסומי (קליקים שמובילים אל אתר המפרסם) תמחור על פי מכירה (Pay Per Sale): התשלום הוא עמלה על מכירות שנוצרו בעקבות הפניה מהפרסומת.
תמחור על פי פניה (Pay Per Lead):שיטת פרסום המאפשרת למפרסם קבלת שירות או רישום של לקוחות בתמורה לתשלום עבור כל פניה שהתקבלה מאותו מקור פרסומי.

בין אם מדובר על שיטות שונות והכלים אשר נעשה בהם שימוש או נישות ברשתות חברתיות המערבות את הצרכן באופן ישיר בתהליכי הקידום השונים של המוצר, פרסום באינטרנט הינו מוכח כהצלחה פעם אחר פעם. האפשרויות הבלתי מוגבלות של ההגעה לתודעת הצרכן והאפשרויות השונות ליצירת הכנסה מאותם גופים חיצוניים, בין אם הם עצמאיים או מוסדיים, מעלה את התחרותיות בעולם השיווקי ומעודדת צרכנים לגשת ולהיחשף יותר ויותר למוצרים מקוונים.
כיום עסקים ומוסדות קטנים וגדולים כאחד עוסקים בפיתוח התחום ובהבנה של עולם הפרסום המקוון, זאת על מנת להתמודד בהצלחה אל מול התחרות ההולכת וגדלה בזירה העסקית בישראל ובעולם.

פרסום בפייסבוק