×
banner

צור קשר / 050-6345866

img

פרסום בגוגל

dots

פרסום בגוגל

dots
dots
dots

פרסום בגוגל

dots
dots

פרסום בגוגל - גוגל כמשאבת לקוחות

פרסום בגוגל – אוטולוג'יק בניית אתרים בניית אתרי וורדפרס מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וחדשניים בעולם האינטרנט, ומספקת מכלול שירותים איכותיים של פרסום ושיווק לכל סוגי העסקים!
בניית אתרים, דפי נחיתה, אפליקציות, אפיון אתרים, חנויות מסחר באינטרנט, בלוגים ומגוון רחב של פתרונות ייחודיים לעסק שלך…
תחת קורת גג אחת, Autologic SEO נותנת מענה לשירותי פרסום באינטרנט, שיווק באינטרנט בארץ ובחו"ל, בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר!
רק פתרון ייחודי עבורך, ישווק ויקדם בהצלחה את העסק שלך בעולם האינטרנט…

חשוב לבחור בחברה מקצועית, שתתאים את המוצר באופן מדויק ואישי, תבדל אותו ממתחרים, ותספק פתרונות שיקדמו וימתגו את האתר שלך.
התחרות באינטרנט דורשת בניית אתרים מתקדמים שמותאמים מראש למנועי החיפוש ובראשם גוגל.
קידום אתרים בגוגל הוא כלי שיווקי, יעיל ומדיד, המקנה חשיפה גדולה יותר לבית העסק.
באינטרנט קיימות אפשרויות רבות ומגוונות של פרסום עסקים, נוכל לסייע לכם לממש את הפוטנציאל שגלום ברשת לקידום העסק שלך….

עידן המחסר באינטרנט

פרסום בגוגל – היום בעידן המסחרי והטכנולוגי המתקדם, רשת האינטרנט הפכה לפלטפורמה שיווקית ועסקית חשובה מאוד, עד כי בניית אתרים לעסקים הפכה לאחד התחומים החשובים בעולם העסקים בשנים האחרונות.
כל חברה ובעל עסק שמעוניינים להצליח, חייבים להיות בעלי אתר תדמיתי שמותאם במיוחד.
המטרה של אתר תדמית לעסק, היא להוות כרטיס ביקור אטרקטיבי- להציג את שירותי העסק בפני לקוחות קיימים, ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה של העסק בפני קהל פוטנציאלי.  על מנת ליצור חשיפה לאתר, יש להשקיע בכמה גורמים:

מטרה- בניית אתרים לעסקים מחייבת גיבוש והיצמדות למטרת העל של העסק, והתאמה לאופיו ולצרכיו.

עיצוב- עיצוב נכון לאתר עסקי, הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר להצלחת האתר ומינוף עסקי. חשוב שהעיצוב יהיה מקורי, שיבדל את האתר ממתחרים, ויהיה מותאם לאופי ודרישות העסק. אתר עסקי ייצוגי שבנוי בצורה מקצועית יגביר באופן משמעותי את החשיפה, ויקדם מכירות.

קידום אופטימלי-  ידוע שעל מנת להביא להצלחת אתר, יש לבצע קידום אופטימלי. קידום אתרים הוא תהליך מורכב, שמונה פעולות רבות של שינויים באתר והתאמתו למנוע החיפוש של גוגל. המטרה היא לקדם את האתר קרוב ככל האפשר לראש  התוצאות במנוע החיפוש, באמצעות אופטימיזציה לאתר שמותאמת למנגנון דירוג אתרים של גוגל. כדאי להיעזר בחברה מקצועית לקידום אתרים, בעלת ידע וניסיון שתדע לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר.
תוכן- התכנים המוצגים באתר מהווים חלק משלים לעיצובו, ולדרישות הטכניות. תכנים אמינים ורלוונטיים, שערוכים בצורה ברורה ועניינית, יגרמו לגולשים להישאר באתר. התוכן צריך להיות מותאם למנוע החיפוש של גוגל, לפי מילות מפתח מתאימות, מה שיביא לקידום האתר.
ייחודיות- בעולם הטכנולוגי המתקדם, יש חדשנות מתמדת. כדיי להצליח בזירת האינטרנט, יש לבדל את האתר ממתחרים- עיצוב שונה, תכנים ייחודיים וחדשנות מתמדת. בניית אתרים לעסקים, הוא תחום שפועל על מקצועיות ויצירתיות.

בשימוש בכלים טכנולוגיים מתאימים, החברה שלנו מציעה בניית אתרים לעסקים, שבנויים היטב וקלים לתפעול. בניית אתרים לעסקים היא עבודה למקצוענים, שמשלבים מנגנונים חכמים ומתקדמים להגברת המכירות.

הקמת פורטל

פרסום בגוגל – פורטל הוא אתר תוכן, שמספק מידע בתחום מרכזי או בכמה נושאים. בשונה מאתרי תדמית שמציגים מידע שיווקי ופרסומי,
אתרי פורטל מרכזים מידע אובייקטיבי ונותנים אינפורמציה הקשורה לתחום. לעתים הפורטלים הם גם יצרני תוכן חדש, ולא רק מספקי תוכן קיים.
אתר פורטל יכלול לרוב: מידע ומאמרים על הנושא שבו הוא עוסק, מאמרים, מנוע חיפוש, עדכונים, חדשות, מדריך אתרים, קישורים רלוונטיים.
בניית פורטל אינטרנט יכול להיות אתר רווחי ומשתלם, וזאת כאשר קיים חיבור בין הפורטל לאתרי אינטרנט אחרים.
ככל שהפורטל יותר פופולרי ומקושר בין אתרים, כך הוא משמש מקור אמין ושימושי ברשת, ומגדיל את כמות הגולשים- תנועת גולשים גבוהה מייצרת הכנסה פסיבית קבועה: באמצעות פרסומות, באנרים וקישורים ממומנים של גוגל. דרך שיתוף הפעולה בין הפורטל לאתרים- האתרים שיכללו באינדקס של הפורטל, ישימו קישור לפורטל באתר שלהם. ככל שהאתר מקושר ומפורסם יותר, כך עולה הדירוג שלו בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים. הפורטל בדרך כלל נוח לניהול ולתחזוקה, ויש לו ביקוש ברשת.
הקמת פורטל אינטרנט הוא תהליך מורכב, שמצריך מקצועיות, תחכום וניסיון:
מערכת ניהול תוכן- הפורטל מכיל תכנים רבים, שמתעדכנים לעתים קרובות. אחד המפתחות להצלחה של פורטל וניהול שוטף ויעיל הוא להקפיד על ממשק משתמש נוח וידידותי למשתמש. מערכת הניהול צריכה להיות מותאמת למנועי החיפוש.

תוכן- בבחירת נושא לפורטל, חשוב לערוך סקר שוק לפני הקמתו, ולבדוק את הפוטנציאל הרווחי. התפקיד הבסיסי של הפורטל הוא לספק מידע איכותי ורלוונטי שקשור לנושא המרכזי, קישורים מתאימים, ואינדקס אתרים. ככל שהפורטל יעדכן את תכניו בזמן קצר יותר, כך הוא יהווה מקור חדשני ומתקדם עבור קהל הגולשים.

עיצוב- פורטל איכותי מעוצב באופן סולידי, מקצועי וחכם. הוא צריך להציג את מגוון התכנים שבו בצורה ידידותית ונוחה, שלא מבלבלת את המשתמש.
לסיכום, בניית אתר פורטל היא עבודה מורכבת שדורשת תכנון, מחשבה ומקצועיות. על מנת להקים אתר פורטל מצליח, כדאי להיעזר בחברה מקצועית בעלת ניסיון, שברשותה הידע והכלים המתאימים לפיתוח אתר תוכן משגשג.

הקמת חנות וירטואלית

פרסום בגוגל – בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית באחוזי הקניות דרך החנויות הווירטואליות, ומגוון אתרי המסחר גדל משנה לשנה. עסקים רבים מציעים לקהל הגולשים לרכוש מוצרים באתרי האינטרנט, מה שגורם לענף המכירות הווירטואליות לשגשג.
לבעלי עסקים בעולם האמיתי, יש מגוון של לקוחות- לקוחות קבועים, לקוחות שהגיעו בעקבות המלצות של חברים ומכרים, או בעקבות פרסומת. השדרוג המשמעותי מגיע בעקבות בנייה של אתר חנות לעסק, החשיפה לעסק גדלה משמעותית וקהל הרוכשים הפוטנציאלי מתרחב. גולשים מאזורים שונים נחשפים לקיומו של העסק, ובלחיצת כפתור יכולים לבצע רכישה. בניית אתרי חנות, מאפשר לבעלי עסקים שדרוג והגדלת ההכנסות החודשיות באופן משמעותי.

חנות וירטואלית אתר חנות, שנקרא בשמות נוספים כמו חנות וירטואלית, אתר מכירות או מסחר, הוא בעצם אתר מקוון (שנמצא באינטרנט) שמציג מוצרים ומאפשר רכישה. אתר חנות הוא חנות לכל דבר, שפועל דרך האינטרנט. יש לו מאפיינים של חנות מהעולם האמיתי, כגון קטגוריות של מוצרים, אפשרות להוסיף לסל קניות, אפשרויות הזמנה ומשלוח עד הבית.
ישנם בעלי עסקים שמוכרים בחנות אמיתית, ויש להם אתר חנות באינטרנט שמהווה פעילות נוספת של החנות, ויש גם בעלי עסקים עם חנות הווירטואלית בלבד שמהווה עבורם את עיקר העסק.

עלויות- העלויות הכרוכות בהקמת אתר חנות נמוכות מזערית מאשר הקמה של חנות פיזית אמיתית, וגם העלויות של התחזוקה נמוכות הרבה יותר: חנות אמיתית דורשת סכומי כסף גדולים של הפעלה והחזקה- מיקום (ארנונה, שכירות, חשמל והוצאות נלוות), החזקה של אנשי תחזוקה וצוות, עלויות של מלאי תצוגה שמתבלים. גם עלויות של פרסום חנות פיזית גבוהה יותר מאשר עלות של פרסום חנות מקוונת. בניית אתרי חנות, הקלה על בעלי עסק וחוסכת את העלויות הגבוהות של חנות פיזית אמיתית.

לקוחות- בחנות פיזית יש הגבלה לכמות המבקרים, שעות פתיחה, והיא נגישה לקהל יעד מהאזור. חנות וירטואלית מקוונת, מאפשרת חשיפה למיליוני גולשים ולקוחות, שיכולים לרכוש בכל עת ללא הגבלה של זמן.

התאמת החנות לקהל יעד- הכלים הטכנולוגיים השונים מאפשרים לסווג את המוצרים לפי קטגוריות לקהל הגולשים באתר חנות. ניתן גם לעשות קמפיינים פרסומיים באינטרנט, שיפנו לקהל יעד ממוקד באמצעות הגדרות.

החיסרון היחיד בבניית אתרי חנות, הוא בחששות של גולשים לגביי רכישות באינטרנט. רכישות באתרים וירטואליים נתפסים כפחות אמינים מאשר בחנות פיזית אמיתית, שבה ניתן לראות בצורה מוחשית את הסחורה ואת העסק. עם זאת, יש מגמת עלייה ברכישות דרך האינטרנט: משנה לשנה יש עלייה בכמות הגולשים שרוכשים דרך האינטרנט ובהיקף הקנייה שלהם. חלק גדול מהאנשים מכירים בהתקדמות הטכנולוגיה וחוששים פחות מרכישות דרך האינטרנט, ואף מעדיפים קניות מקוונות שחוסכות מהם מאמץ, טרחה ועלויות הגעה פיזית.

לוח מודעות אינטרנטי

פרסום בגוגל – בעבר מודעות פורסמו לרוב באמצעות עיתונים, תלייה פיזית של מודעות ושלטים, ולעיתים מפה לאוזן. כיום, בעידן האינטרנט המתקדם, יש שימוש נרחב באתרי לוחות, שנקראים גם "אתרי לוח מודעות".  הרשת הפכה לאמצעי פרסום החזק ביותר בעולם, בשל היותה נגישה לקהל עצום וזמינה בכל עת. הנתונים מראים כי 97% מהגולשים בוחרים לבצע מכירות ורכישות של יד שנייה דרך האינטרנט, וזאת מפני שהם יכולים לפרסם מודעות או לרכוש באתרי האינטרנט  בלחיצות כפתור.

אתרי לוחות הם אתרים העוסקים בפרסום מודעות לוח המסווגות לפי תחומים וקטגוריות. בעולם העסקי, בניית אתרי לוח מודעות הוא תחום רווחי שמושך גולשים. הסיבה לכך היא אופן הצגת המידע באתר- אתר לוח מציג באופן מסודר את מגוון הנושאים באופן נגיש ונוח לגולש, כמו בלוח מודעות. התחומים הבלוטים בו הם נדל"ן, מוצרים יד שנייה, רכב, דרושים, תיירות, קניות, והיד עוד נטויה.
דוגמא לאתר מפורסם בישראל הוא לוח יד2, שמרכז בתוכו תחומים רבים של מודעות.

בשנים האחרונות, הרשתות החברתיות הפכו לזירת ההתרחשויות בעולם האינטרנט. רוב גולשי האינטרנט נמצאים לפחות ברשת חברתית אחת. הרשתות החברתיות הן מעגל וירטואלי-חברתי שמאכלסות מיליוני משתמשים, וקבוצות של גולשים בעלי תחומי עניין משותפים. לרוב הרשתות החברתיות יש מאפיינים דומים, אך לעיתים שונות מבחינה רעיונית: הרשתות החברתיות מושתתות על עיקרון השיתוף, אך לכל אחת מהן יש תחום עיסוק והשקפת עולם שונה או העדרם. הרשת החברתית המוכרת ביותר בעולם היא פייסבוק, שמונה מעל ל800 מיליון משתמשים ונחשבת יעילה מאוד. כמו כן, ישנן רשתות חברתיות פופולריות נוספות, כגון: טוויטר, אינסטגרם, מייספייס, גוגל+ ועוד רבות.

הרשתות החברתיות הן לא רק מעגל וירטואלי-חברתי, אם כי אמצעי שיווקי יעיל- בעלי עסקים ומוסדות עושים שימוש ברשתות חברתיות למטרות פרסום, קידום ויחסי ציבור.

בניית אתר וויקס – WIX

תהליך בניית רשת חברתית:

בנייה של רשת חברתית, דורשת מחשבה רבה ורעיונות יצירתיים ומקוריים, על מנת שתמשוך אליה גולשים. הרשתות החברתיות מובנות על קונספט ייחודי, ולכולן יש את המכנה המשותף- שיתוף בין משתמשים. חלק מחוויית הגלישה של המשתמש היא תחושה של שייכות, הגולשים משתמשים ברשתות חברתיות שהם מרגישים בה חלק מקבוצה, ועם זאת בעלי זהות עצמית- יש להם אזור אישי שבו הם לוקחים חלק ומשתפים דברים מחייהם הפרטיים. לכן, יש להדגיש כי הייחודיות והיצירתיות בתהליך של בניית רשת חברתית הם חובה, וניתן לעשות זאת בדרכים הבאות:

קונספט- השלב הראשון בתהליך של בניית רשת חברתית, הוא להחליט איזו רשת מעוניינים לבנות: רשת בעלת השקפת עולם שפונה לקהל עם נושא מקשר, או רשת חברתית ללא אג'נדה הפתוחה לכל.

עיצוב- עיצוב האתר חשוב מאוד בבניית רשת חברתית: עיצוב ויזואלי מקורי, יוצר שונות מרשתות אחרות. העיצוב הוא גורם משפיע על הישארות גולשים באתר, כיוון שמשתמשים מחפשים נוחות מובנית באתר, שקל לתפעול ונעים לעין.

פרטיות- המשתמשים אוהבים לשתף, אך עם זאת זקוקים לאבטחה של מידע. ישנם תכנים שצריכים להיות מאובטחים באתר, וחלק מהמסרים שהמשתמשים אינם רוצים שייחשפו.

תקשורת- הרשת החברתית כולה מושתת על תקשורת, ושיתוף במעגל חברתי וירטואלי. הרשתות החברתיות משמשות גם כמקום להיכרויות, פרסום והרחבת המעגל החברתי.

מערכת ניהול תוכן- כל אתר הנבנה למטרת מסגרת חברתית, חייב להיות מובנה על מערכת ניהול תוכן חכמה במיוחד, וממשקי גלישה נוחים וקלים לתפעול. העבודה השוטפת באתר צריכה להיעשות בקלות ועל תשתית שעמידה בצרכים טכניים. הוספה של אפליקציות מעניינות, נתיבי פרסום- כל אלו ישדרגו את האתר, שצריך להיות עמיד בפני עומס גולשים ושפע של תכנים ואפליקציות.

רשת חברתית, היא מכלול של רעיונות שמיושמים לאלמנטים מובנים באתר. בשונה מסוגי אתרים אחרים, רשת חברתית מאכלסת בתוכה משתמשים רבים בעלי זהות שנמצאים במעגל חברתי משותף. ההצלחה בבניית רשת חברתית טמונה ביצירתיות והייחודיות שניתן לתרגם לפעולות ותכנים. עם זאת, חובה להתבסס על מערכת ניהול חכמה וממשקי משתמש נוחים, כיוון שהאתר צריך לעמוד בצרכים הטכניים שנדרשים ממנו.
כדאי לפנות לחברה מקצועית לבניית אתרים, שתשתמש בכלים הטכנולוגיים הדרושים לבניית אתר חכם ומתקדם, שעונה על הדרישות ומותאם במיוחד.

בניית אתרים לרפואה טבעית

פרסום בגוגל בניית אתרים לרפואה טבעית אחד התחומים המתפתחים ביותר ברשת כיום, הינו תחום הרפואה הטבעית. בעולם קיימים חנויות אונליין גדולות בתחום הרפואה הטבעית המציעות שלל מוצרים ומותגים אינסופיים.
בין החברות תוכלו למצוא את  iherb.com , EBAY , AMAZON  חברות המגלגלות עשרות מליוני דולרים.עם זאת, השוק כל כך גדול ומציע אינספור נישות וגישות טיפוליות המאפשרות כיום גם לחברות קטנות יותר להצטרף לחגיגה, וזאת על ידי מוצרים פרי פיתוחן, או על ידי קידום אג'נדות שונות ומאמרים ומחקרים שונים.
לקוחות קמעונאים רבים, יבואני צמחים או תוספי תזונה למיניהם מבינים כי חנות וירטואלית מקצועית בתחום אינה עניין של מותרות אלה הכרח להתפתחות המותג והנגשתו לקהל יעד גדול בישראל ובעולם.

בניית אתרים לרפואה טבעית

בשנים האחרונות, רשת האינטרנט הפכה לפלטפורמה שיווקית ועסקית מובילה בעולם, והוכיחה עצמה כמאגר מידע עצום ואמצעי תקשורת.
פרסום באינטרנט הוא אחד מאמצעי הפרסום והשיווק בעולם המדיה, שמתבסס על חדשנות ושדרוג, ותופס חלק נרחב משוק הפרסום הכללי.
כיום משתמשים בעיקר בפרסום באינטרנט, שעושה שימוש ברשת על מנת להעביר מסרים פרסומיים ושיווקיים, מייצר חשיפה לחברות ועסקים, ומרחיב את קהל היעד.
באמצעות מגוון של כלים וערוצים, הוא גם מקדם מכירות- גורם לגולשים לבצע פעולות שונות שמגבירות את ההסתברות לרכישות.
הפרסום באינטרנט מכיל בתוכו למעשה מגוון רב של אפשרויות ההולכות ומתרבות ככל שהתחום מתפתח. בעוד שחלק מאותן אפשרויות זהות בתכליתן לאלו הקיימות גם באמצעי מדיה אחרים, באינטרנט קיימות הזדמנויות חדשות שלמעשה לא היו זמינות קודם לכן, כמו יצירת תקשורת רציפה עם הצרכנים דרך ערוצי המדיה החברתית או אפליקציות סלולר.

פרסום בגוגל